V 70. letech nastoupila na scénu další významná automobilka, která změnila historii závodu Le Mans – Porsche. Německá značka se v průběhu let stala jedním z nejúspěšnějších týmů v historii tohoto závodu.
Model Porsche 917, který debutoval v roce 1969, představoval technologický zlom. Se svým plochým dvanáctiválcovým motorem a inovativním designem byl schopen dosáhnout rychlostí přesahujících 390 km/h.
Porsche zvítězilo v roce 1970 a následujících desetiletích se stalo synonymem pro úspěch v Le Mans.
Během 70. a 80. let docházelo k dalším technologickým inovacím. Aerodynamika hrála čím dál větší roli, přičemž vozy byly vybavovány stále sofistikovanějšími systémy pro zlepšení přítlaku a stabilizace ve vysokých rychlostech.
Elektronika se stala klíčovou součástí řízení závodních vozů, což umožnilo lepší výkon a spolehlivost. Porsche vyhrálo závod celkem 19krát, což z něj činí historicky nejúspěšnější značku v dějinách Le Mans.
Kromě technologických inovací byla tato éra také svědkem vzestupu dieselových a hybridních technologií.
Audi a Peugeot přinesly do závodů nové motory, které kombinovaly vysoký výkon s nižší spotřebou paliva, což bylo v Le Mans klíčové.
Závod se stal testovací platformou pro automobilový průmysl, kde byly zkoušeny nové technologie, které později našly uplatnění v běžných osobních vozech.